Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Een gebrek bij ontvangst (of het niet ontvangen van je bestelling) dient binnen 1 week per mail kenbaar gemaakt te worden per mail op: info@vrolijkspookje.nl
Wanneer er geen melding van een gebrek wordt gemaakt en hierdoor een item wordt "verloren", zit daar geen garantie op.
Er zit geen garantie op het verkleuren van sieraden en kralen. Verkleuring hiervan treedt namelijk altijd op door factoren van buitenaf. Dit kan van alles zijn. Vocht, parfum, zweet, maar ook medicijngebruik en/of de zuurtegraad van de huid. Hierop hebben wij geen invloed en dit valt dan ook niet onder garantie.
Hieronder vind je overzichtelijk waar wij garantie op geven:
Handgemaakte sieraden: Mochten er onderdelen losraken door slijtage kunnen deze vaak eenvoudig worden gerepareerd met tangetjes. Hiernaast is het Vrolijk spookje het advies sieraden buiten bereik van vloeistoffen te houden. Verkleuring vindt plaats als sieraden in aanraking komen met o.a. crèmes & parfums of bij een verhoogde zuurgraad. Het advies is dus hier zorgvuldig mee om te gaan.
Mocht het artikel beschadigd zijn of er treedt een ander mankement op, stuur dan een mailtje (inclusief foto) naar info@vrolijksppokje.nl
Klacht?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@vrolijkspookje.nl. We nemen dan binnen 48 uur contact met je op.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie